
+3
Henlagt
Logistik: Reply-to-adresse samt brug af skabelon ved varebestilling/indkøbsordre
Når der sendes en varebestilling/indkøbsordre til en leverandør, modtager leverandøren en (tom) mail fra noreply@flexpos.com. Hvis leverandøren besvarer denne, er der ikke nogen der modtager svaret. Desuden er mailen, der bliver sendt, helt tom, pånær emnefelt og vedhæftning.
1. Kan vi tilføje butikkens email-adresse (eller en konfig-opsat email-adresse) som reply-to på udgående emails?
2. Kan vi lave en skabelon under Design og Layout som kunne bruges her - meget gerne med en redigerbar standard-tekst på alle butikker, der har Logistik-modul?
Kundesupport af UserEcho
Ift. tanker omkring spam og reply-to, så er der noget med, at den email, man lægger i reply-to-feltet skal have os i deres DNS, for ikke at blive taget af antispam-filtrene. Dette kan selvfølgelig besværliggøre det noget, men vel ikke værre end at vi informerer om hvordan man skal gøre inde på BackOffice - og måske også laver et tjek på deres DNS inden vi sender ud (for at beskytte vores egen credibility ved antispam-selskaberne).