+2

Vareoptælling - Forslag til forbedringer

Uni 8 måneder siden i Backoffice opdateret af Runi 8 måneder siden 2

Nu er det den tid på året, at der er en del vareoptællinger, og jeg har nogle forslag til forbedringer..

Status og indscanning modulet

(Under Status i Backoffice)


1. Det ville være virkelig fantastisk at have en "Import" knap under Status, så man nemt kan importere varelister. Det vil gøre processen mere effektiv og spare tid, hvis man ikke har en Scanner.

Og særligt kunne vælge om man mapper med Productnummer eller Barcode, og ikke kun med Barcode

2. Når man har indlæst en vareoptælling, og den ligger under "Ikke godkendte", ville det være praktisk at have mulighed for at redigere den og at tilføje en ny linje, hvor man manuelt kan indtaste stregkoden, produktnummer og antallet, hvis man har glemt nogle varer. Det vil gøre korrektioner lettere og mere fleksible.

3. Hvis en vareoptælling er markeret som "Ikke godkendt", og der er en "Ukendt" vare, f.eks. fordi samme stregkode er blevet indlæst to gange, ville det være nyttigt at kunne slette linjen, inden man trykker "Godkendt". På nuværende tidspunkt skal man trykke på "Godkendt", vente på indlæsning, finde den under "Ikke godkendt" og derefter slette den. Det ville være mere effektivt at have mulighed for at rette fejlen, inden man godkender.

Disse forslag vil ikke kun gøre arbejdsprocessen mere smidig, men også reducere unødvendigt arbejde og øge effektiviteten.


+2

Jeg er enig.

Det bør være muligt at lave en status uden brug af scannere.

Og så bør de godkendte kladder samles til en kladde, således at man kan se sin varedifferencer inden man færdigmelder / bogfører. 

Endvidere bør der være en rapport som laver en status liste som sammenfatter status pr en givendato - dvs. den færdigmeldte optælling + justeringer + dødvarelite i en rapport.  

Enig i alle fem forslag 👍

Kundesupport af UserEcho