
+1
Til vurdering
Mulighed for at 'slette' produkter på kassen uden de forsvinder i backend
Vi mangler muligheden for at fjerne visning på kassen når der søges på navn. Eneste mulighed nu er at slette eller omdøbe produktet, men dette er ikke en holdbar løsning da vi mister data.
Kundesupport af UserEcho
Hvordan i forohold til retunrering? Hvornår er et produkt gammel nok til at blive "slettet på POS" uden at slettes i backoffice - men stadig måske/måske ikke kunne tage retur?
Hej Kasper.
Jeg har tænkt over problematikken med at håndtere udgåede produkter på en brugervenlig måde uden at miste statistikdata, og jeg vil gerne foreslå en løsning.
Når et produkt markeres som udgået på POS, kunne vi tilføje en funktion, hvor det stadig kan søges frem specifikt i forbindelse med retur. Det kan gøres med følgende ændringer:
Dette ville gøre processen mere brugervenlig, da personalet ikke længere skal finde alternative måder at håndtere returneringer uden kvittering på, og vi sikrer samtidig, at alle data og statistikker forbliver intakte.